vrijdag 21 mei 2010

Mijn eerste challengekaart!




Met deze kaart wil ik aan drie challenges tegelijk meedoen: die van "Alles met en over kleuren met Derwents" , die van Create4Fun en de challenge van "A spoonful of Sugar" .
Voor de eerste moest je een plaatje roze kleuren met Derwent potloden, m.u.v. het haar en de huid. De sketch is van Create4Fun en bij "A spoonful of Sugar" wilden ze een "cute & girly" kaartje zien. Volgens mij heb ik wel aan alle drie de wensen voldaan... :)
Ik ben heel blij met mijn kaartje. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden...

Groetjes, Miriam

4 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje, mooie zachte kleurtjes.
    Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Miriam, ik kwam je naam tegen op het derwentblog, gefeliciteerd met je prijs joh. Je hebt ook een hele mooie kaart gemaakt hoor, ben benieuwd naar je andere creaties.Ik ben ook je volger geworden, kom je ook eens op mijn blog kijken? Groeten marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. daar mag je best fier op zijn,het is een heel leuk kaartje veel succes ermee Miriam!!

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for your comment!