zaterdag 17 december 2011

Bestelling 1

Hallo allemaal!

Ik heb laatst een bestelling kerstkaarten voor mijn broer afgerond en wil er daar graag een aantal van laten zien.


Het idee van de ijsbeertjes met wiebeloogjes (Zo leuk!!) komt uit het Engelse hobbytijdschrift Paper Inspirations. De side step kaart (noem je 'm zo?) wilde ik al erg lang maken, dus heb ik de 2 ideetjes gecombineerd.

Daarna wilde ik graag mijn nieuwe stansen van Marianne Design eindelijk een keer gebruiken, met onderstaande kaart als resultaat.
Ik heb het hertje op een stukje mica geplakt en dat op het tweede "bergje" bevestigd. Zo lijk het net of het hertje vliegt ;)
Al met al 3 redelijk snelle kaarten, dus het begin van de bestelling was er....

Heb een goed weekend!

Miriam

1 opmerking:

Thank you for your comment!